Service

Herstellingen, ondersteuning, montage accessoires, vochtcontrole

UPDATE maatregelen Covid-19

Aflevering van jouw motorhome

  • Gemaakte afspraken gaan nog steeds door.
  • De aflevering zal buiten gebeuren of in een weinig afgesloten ruimte. Aangepaste kledij is aangeraden.
  • Slechts één persoon mag samen met de afleveraar de motorhome betreden

Afspraak voor herstellingen

  • Je ontvangt een bevestigingsmail voor je afspraak (binnen de 2h). Gelieve deze te respecteren.
  • Deponeer je sleutel in de sleutelbox bij de ingang van de motorhome service.
  • Indien nodig mag er één persoon aan de balie staan.
  • Wachten in het gebouw is niet mogelijk, we voorzien buiten een ‘wachtruimte’. Aangepaste kledij is aangeraden

Magazijn

Heb je een onderdeel nodig? Neem dan telefonisch contact op met ons. Zo kunnen we de prijs en beschikbaarheid meedelen en eventueel een afspraak inplannen voor afhaling. Indien gewenst kunnen we jou het gevraagd onderdeel ook opsturen.

Expertise

Maak gewoon een afspraak op deze pagina. Gelieve er rekening mee te houden dat een afspraak voor expertise enkel kan op dinsdag, woensdag of donderdag.

Ondersteuning oud-Joyne klanten

Joyne, de aanbieder van TV via satelliet stopt met zijn activiteiten. Klik hier voor meer info om over te schakelen naar TV-Vlaanderen.

Eigen atelier voor herstellingen en onderhoud

Eén van onze belangrijkste troeven is het eigen werkatelier van meer dan 5.400 m² in Geel. Hier voeren onze ervaren technici alle mogelijke herstellingen uit aan het woongedeelte van je mobilhome. Ook voor het monteren van accessoires staat ons serviceteam voor je klaar.

Een ambachtelijk product

Een motorhome is een ambachtelijk product en wordt grotendeels met de hand gemaakt. Het is een huis op wielen met dus ook dezelfde verschillende voorzieningen: water, elektriciteit, verwarming, … Je gaat hiermee op pad en ervaart verschillende schokken en temperaturen. Hierdoor kunnen er de twee eerste jaren enkele aanpassingen nodig zijn. Gelukkig kennen we onze motorhomes al goed en proberen we zoveel mogelijk op voorhand te vermijden. De kleine euvels nadien lossen we zo snel mogelijk op. Maar geen zorgen, dit valt allemaal onder garantie.

Jaarlijkse vochtcontrole van de buitenwanden

Om grotere vochtschade te voorkomen én om van de voorziene garantieduur te genieten, is het belangrijk om de buitenwanden van je motorhome jaarlijks een vochtcontrole te laten ondergaan. Bij deze technische controle onderzoeken we nauwgezet of het woongedeelte van je mobilhome volledig waterdicht is zoals het hoort. Bij een frequente controle worden eventuele problemen meteen gedetecteerd en vroegtijdig hersteld. Dit voorkomt grotere schade door escalerende vochtproblemen.

Assistentie voor Dicar klanten

Neem een kijkje op onze tips en advies pagina voor meer info over het gebruik van jouw motorhome. Indien je de oplossing hier niet terugvindt, kan een van onze experten je contacteren voor technische ondersteuning.

Focus op het woongedeelte

Onze vijvenveertig eigen vakmensen richten zich volledig op het woongedeelte. Elke servicemedewerker heeft daarbij zijn eigen specialiteit. Aangezien wij onze campers rechtstreeks invoeren, staan wij direct in contact met de fabrikant. Op die manier krijgen we de beste ondersteuning bij eventuele herstellingen. Daarnaast beschikken we over een uitgebreide voorraad aan onderdelen en accessoires. Zo ben je steeds snel geholpen.

Wat met onderstel en motorgedeelte?

Voor nazicht, onderhoud en herstellingen van het onderstel – inclusief alles wat zich onder de motorkap bevindt – kan je terecht bij je lokale garagehouder van het desbetreffende merk (Ford, Fiat, Citroën).

Op die manier blijft je verplaatsing voor het motorgedeelte en het onderstel beperkt tot een vakman in je buurt. Deze officiële dealers kennen hun eigen merk door en door, waardoor je van hen de beste onderhouds- en herstelservice mag verwachten.

Hoe zit het met garantie op het onderstel?

Bij nieuwe motorhomes wordt de garantie op het onderstel gedekt door het desbetreffende merk (Fiat, Ford, …). Je kan hiervoor dus terecht bij jouw lokale garagehouder. Bij een tweedehands motorhome wordt de garantie gedekt door Dicar. Je kan dus bij ons terecht voor de nodige herstellingen tijdens de garantieperiode.

Openingsuren

Maandag tot vrijdag: 09u00 tot 17u00
Zaterdag, zondag en feestdagen: gesloten
Tel.: 014 57 99 91
Maak online jouw afspraak en wij contacteren je zo snel mogelijk.

Extra openingsuren voor brengen en afhalen motorhome na herstelling:
Zaterdag: 09u00 tot 12u00 (atelier gesloten, geen technische ondersteuning aanwezig)