Visie

Onze visie is gebaseerd op 3 pijlers waar we rotsvast in geloven

Service

Een goede klant is een tevreden klant. Daarom staat ons verkoopteam 7 op 7 klaar met info en advies. Het ondertekenen van de verkoopovereenkomst is allerminst een eindpunt, maar eerder het begin van een nauwe samenwerking op basis van vertrouwen en respect. Aan deze na-service wordt mee vorm gegeven door de mensen in het atelier en magazijn. Dicar beschikt over een rechtstreekse lijn met de fabrikant en een grote stockverzameling van de meest courante onderdelen om de wachttijden te minimaliseren. In het atelier werken meer dan 25 vakmensen om uw voertuig zo snel mogelijk weer strijdvaardig te maken.

Familie

Dicar is een familiebedrijf. Onze werknemers vormen dan ook het hart van Dicar. Zonder hun dagelijkse inspanningen en enthousiasme hadden we nooit zo ver gestaan. Mensen laten groeien in een vruchtbare omgeving is voor ons dan ook van essentieel belang. Net zoals bij motorhomes is het bij kwaliteitspersoneel nodig om hier zorg voor te dragen. Daarom hebben we nieuwe moderne kantoren en werkplaatsen met een grote kantine, douchecabines en een verbeterde licht- en verwarmingsinstallatie. Zo proberen we de kwaliteit van arbeid te vrijwaren, wat uiteindelijk ook onze klanten ten goede komt.

Ondernemen

Ondernemen is innoveren, stilstaan is achteruitgaan. Bij Dicar gaan we steeds met kritische blik op zoek naar wat beter kan. Dit begint in het atelier, waar problemen dagelijks komen en gaan. Wij zien dit eerder als kansen om onze service te verbeteren en onze kennis te verbreden. Ook onze sales-afdeling draagt haar steentje bij. Dit door het continue op zoek gaan naar de nieuwste modellen en onderdelen bij gelegitimeerde partners. Samen vormt dit geheel een geoliede machine die gewapend is tegen de uitdagingen van morgen.