Van harte welkom vanaf 11 mei

  • Wij zijn terug open!

    Goed nieuws! Vanaf 11 mei ontvangen wij je met plezier terug in onze showroom. Natuurlijk blijft de veiligheid van onze klanten en medewerkers prioriteit. In onze showroom zijn ondertussen dan ook alle nodige maatregelen getroffen. Gelukkig beschikken we over een terrein van 6 ha en een showroom van 4.000 m2 wat het respecteren van social distancing iets makkelijker maakt. Toch vragen we aan iedereen om alert te zijn en om z’n gezond verstand te gebruiken. Voor een vlotte start proberen we hieronder alvast zoveel mogelijk van je vragen te beantwoorden.

    Vertrek deze zomer nog op reis

    Over onze reisplannen deze zomer is er nog veel onduidelijkheid wegens de vaak veranderende maatregelen. Veel mensen willen wat zekerheid over hun vakantie dit jaar. Dan is reizen in je eigen ‘kot’ een zeer aantrekkelijke keuze. Het gevoel van vrijheid, comfort, avontuur, persoonlijke hygiëne en sociale afstand die je hebt met een motorhome, spreekt steeds meer mensen aan. Met meer dan 750 motorhomes op voorraad kunnen we snel de motorhome van jouw dromen leveren. Interesse? Om onze klanten veilig en uitgebreid te kunnen adviseren, raden we aan om een afspraak te maken. Zo kunnen we voldoende tijd nemen om antwoord te geven op al jouw vragen.

    AFSPRAAK MAKEN

    Kan je niet naar Dicar? Dicar komt naar jou!

    Onze digitale showroom blijft nog steeds open. Kan jij niet wachten om onze promoties en topaanbiedingen te ontdekken? Ga dan zeker al een keertje op ontdekkingstocht op onze website. Je kan een afspraak inplannen om onze verkoper je digitaal te laten begeleiden. Op deze manier kan je ook genieten van deskundig advies op maat en het model grondig bekijken.

    AFSPRAAK MAKEN

    Hoe kunnen wij je van dienst zijn?

    We helpen je graag verder

    Goed nieuws, vanaf 11 mei zijn wij terug open! De huidige situatie brengt met zich mee dat je misschien vragen hebt over jouw motorhome. Wij doen er alles aan, voor zover mogelijk en toegestaan door de overheid, om je de best mogelijke service te bieden. Om de wachttijden telefonisch of via mail te verkorten willen bij hierbij enige duidelijkheid brengen over hoe we terug van start gaan.

    > Een motorhome gekocht bij Dicar

    > Een motorhome gehuurd bij Dicar

    > Interesse in het huren van een motorhome 

    > Afspraak maken voor herstelling of vochtmeting

    Een motorhome gekocht bij Dicar

    We bekijken momenteel wat de mogelijkheden zijn in onze planning. We nemen de draad weer op waar we zijn gestopt. Indien je een afspraak hebt/had voor aflevering van jouw motorhome, zal ons team je contacteren om een nieuwe afspraak te maken. We doen er alles aan om alle reeds geplande voertuigen die zich in Geel bevinden, zo snel mogelijk aan hun nieuwe eigenaars te bezorgen. We zijn, conform de coronarichtlijnen, al volop bezig deze klaar te maken voor aflevering.

    Voor bestelde voertuigen die nog niet geproduceerd of op transport richting Geel gezet zijn, ligt het moeilijker. De meeste motorhome fabrikanten hebben ook de productie moeten stil leggen. Hier zijn we afhankelijk van de situatie in andere Europese landen. Maar wees gerust, de fabrikanten hebben ons op het hart gedrukt hier hoogste prioriteit aan te geven. Zodra we meer nieuws hebben, nemen we contact op.

    Maatregelen die we treffen voor jullie en onze veiligheid:

    • We werken met schermen, plexiglas voor de balies, ontsmettingsgel, handschoenen, hoezen voor stuur, afdekfolie, …
    • De motorhomes worden volledig afgedekt en de sleutel wordt gereinigd. De medewerker zet deze op de parking en verwijdert met handschoenen de interieurbescherming).
    • We communiceren met jou met de nodige afstand van elkaar (1,5 – 2 meter).
    • We beperken het aantal personen in de ontvangstbalie en wachtzaal.

    Een motorhome gehuurd bij Dicar

    Het is nog steeds afwachten wat de exacte maatregelen de komende periode zullen zijn. We begrijpen dat het moeilijk is voor jou om dit nu al in te schatten. Momenteel nemen we dan ook annuleringen aan t.e.m. juni. In ruil ontvang je een waardebon van het reeds betaalde bedrag zodat je nadien nog met volle teugen van je vakantie kan genieten. Voor de zomerperiode vragen we om een beetje geduld zodat we de situatie kunnen afwachten. Heb je nog vragen of wil je graag wat extra info? Stuur dan een mailtje naar verhuur@dicar.be.

    Om onze klanten zorgeloos op reis te kunnen laten vertrekken, blijft veiligheid natuurlijk onze eerste prioriteit. Alle huurwagens worden dan ook volgens de correcte procedure klaargemaakt voor vertrek en voorzien van de nodige hygiënische maatregelen.

    Interesse in het huren van een motorhome

    Je kan natuurlijk nog steeds een motorhome bij ons huren. Bekijk zeker online ons ruim verhuuraanbod! Voor extra informatie of reservaties kan je mailen naar verhuur@dicar.be en helpen we je met plezier verder. Je bent ook van harte welkom in onze showroom. Ook hier adviseren wij om een afspraak te maken zodat wij de nodige tijd voor jou kunnen inplannen.

    Afspraak maken voor herstelling of vochtmeting

    Herstelling

    Voor de reeds gemaakte afspraken nemen onze medewerkers zo snel mogelijk contact op, om jouw afspraak te herbevestigen of een nieuwe datum te prikken. De eerste weken na de herstart (of langer indien aangeraden) zullen we speciale maatregelen toepassen bij het binnenbrengen van jouw voertuig aan onze motorhome servicebalie.

    Maatregelen die we treffen:

    • Zo zal er slechts plaats zijn voor 4 personen in onze wachtzaal en verloopt de overhandiging van de sleutels zo veilig mogelijk.
    • Om jouw veiligheid en deze van onze mensen te garanderen zullen we voor elke herstelling een weekafspraak inplannen en vragen we je om bij voorkeur jouw voertuig op vrijdag of zaterdagochtend vóór de week waarin je een afspraak hebt binnen te brengen. Wij kunnen immers pas aan jouw voertuig werken nadat het 48 tot 72 uur heeft stil gestaan.
    • Stuurwielen en versnellingspoken zullen voor en tijdens de uit te voeren werken met plasticfolie worden bedekt.
    • Van zodra we je voertuig terug op de parking zetten, verwijderen we de folie en ontsmetten we alle deurgrepen en sleutels, zodat je in alle vertrouwen terug met je voertuig kan vertrekken. Indien gewenst, eventueel ook na 72 uur.
    • We hopen dat deze maatregelen op je steun en begrip kunnen rekenen.

    Afspraak voor een vochtmeting

    Indien je een afspraak had voor een vochtmeting en je zorgen maakt dat de termijn waarin je de controle moest laten uitvoeren zal verstrijken, kunnen wij je geruststellen. Wij bedongen bij onze leveranciers om de datum die overschreden wordt door de lockdown te verschuiven.

    In het geval je een afspraak had voor een vochtmeting, zónder bijkomende herstellingen, kan je  gebruik maken van ons recent opgestarte bookingsplatform voor vochtmetingen www.dicar.be/vochtmeting om zélf eventueel alvast een nieuwe afspraak in te plannen. Voor alle vochtmetingen in combinatie met extra herstellingen is echter een reguliere afspraak nodig die ook via onze website kan aangevraagd worden. Zodra er duidelijkheid is en wij weer actief mogen zijn zullen we je antwoorden of contacteren.

    Hopelijk tot snel!

    Hierbij enkele voorbeelden van de getroffen maatregelen.