HR generalist

HR generalist

Als HR Generalist neem je een brede HR rol op, waarbij je zowel instaat voor de softe als da harde kant van HR. Je dient dus op zoek te zijn naar een functie met een gevarieerd en uitdagend takenpakket. Je bent van nature een ondernemer, iemand die niet spreekt van problemen maar uitdagingen en deze met plezier en enthousiasme aangaat. Samen met de HR manager maak JIJ elke dag het verschil op de HR afdeling!

Jouw verantwoordelijkheden

  • Het verwerken van de lonen in samenwerking met het sociaal secretariaat. Het opvolgen van de personeelsadministratie waaronder aan -en afwezigheidsregistratie, invullen van sociale documenten, aangiftes tijdelijke werkloosheid voor een 100-tal werknemers,…
  • Je geeft advies aan onze medewerkers en geeft een antwoord op de HR-gerelateerde vragen.
  • Je werkt mee aan de optimalisatie van het payrollproces.
  • Je verzorgt de planning en administratie van de uitzendkrachten.
  • Je werkt mee aan het rekruteringsproces in samenwerking met de verantwoordelijke: uitschrijven van een creatieve vacaturetekst, uitposten op diverse jobsites en de partners uitzendkantoren en vervolgens op zoek gaan naar de geschikte kandidaat.
  • Vervolgens verzorg je de onboarding van de nieuwe medewerkers.
  • Je verzorgt de opvolging van de medische onderzoeken in samenwerking met de preventieadviseur.
  • Tenslotte krijg je de kans om op eigen initiatief soft HR-projecten op poten te zetten en neem je vervolgens ook de leiding in deze projecten. Voorbeelden van projecten: organiseren van personeelsevents waaronder het jaarlijks personeelsfeest, initiatieven met betrekking tot interne communicatie, optimaliseren welzijnsbeleid,…

Jouw profiel

Als HR Generalist ben je iemand die vertrouwen uitstraalt en steeds klantgericht te werk gaat. Je oplossingsgerichte kijk op de zaken maakt van jou een collega waar je op kan bouwen en door je gestructureerde aanpak kan je vlot prioriteiten stellen. Ben je dynamisch, communicatief sterk en ben je goed onderlegd in sociale wetgeving? Dan is deze functie echt iets voor jou! Je beschikt over een eerdere ervaring in payroll en werving en selectie en hebt een goede kennis van sociale wetgeving. Je werkt graag zelfstandig en bent bovendien punctueel. Verder ben je leergierig en hands on. Ondernemerschap, openheid, behulpzaamheid, maar ook discretie draag je hoog in het vaandel.

Waarom werken bij Dicar?

Dicar is een sterk groeiend familiebedrijf op Kempische bodem met aandacht voor de mensen die mee instaan voor het succes van het bedrijf. Door de sterke groei van de voorbije jaren hebben wij besloten verder te investeren in de uitbouw van ons HR departement en gaan wij over tot de aanwerving van een HR Generalist ter ondersteuning van de HR manager. Wij bieden jou een boeiende job voor én met mensen in een gemoedelijke, ongedwongen bedrijfscultuur waar ondernemerschap en openhartigheid hoog aangeschreven staan. Je hebt een gevarieerd takenpakket met veel eigen verantwoordelijkheid dat je in minimum 30u per week afgewerkt krijgt. Je concrete uurrooster is te bespreken. Uiteraard voorzien wij een marktconform salaris passend bij de functie.

Interesse?

Deel deze vacature

Ken je iemand die geknipt is voor deze job? Laat het hem/haar weten: