Administratief medewerker garanties (m/v)

Garantiemedewerker gezocht!

Ben jij nauwgezet, zelfstandig en een organisatorische krak? Kan jij perfect een aanvraag van A-Z opvolgen en ondertussen vlot communiceren met de klant? 

Dit is jouw job

Samen met jouw collega ben je verantwoordelijk voor de aanvraag en opvolging van garantiedossiers. Je zorgt ervoor dat de aanvragen tijdig bij de fabrikant ingediend worden. Je nauwkeurige en correcte administratieve opvolging zorgen voor een correcte afhandeling van dossiers. Je hebt rechtstreeks contact met de klanten per telefoon, mail of brief en je reageert zo snel mogelijk op de behoeften van de klant.

Dit ben je

  • Je bent een administratieve duizendpoot
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels (Duits is een pluspunt)
  • Technische kennis is een pluspunt
  • Je bent flexibel, nauwkeurig en communicatief
  • Je bent sterk op organisatorisch vlak en bent klantgericht, werkt proactief en probleemoplossend

Dit is voor jou

Tewerkstelling in een snelgroeiend familiebedrijf met doorgroeimogelijkheden. Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur na een positieve interimperiode. Jouw uurrooster kan onderling besproken worden. 

Interesse?